haticenurela bizim gündüz 45 dk dan üç uyku olurdu gece de 7.30 gibi yatar 2-3 saatte bir kalkardı. Desteksiz uyumayı tam öğretmişken 1 haftadır aşırı huysuz gündüz uykusu yok gece desen o biçim uyumadıkça ağlıyor ne yerdeyim ne gökte. Baktım atak haftası diyor ama diş mi onu da bilemedim. Yorgunluktan çöktüm resmen 😭😭😭