Megaa Üç dört gündür kızım emerken ağlayıp bağırmaya başlıyor kaldırıyorum gazını çıkarıyorum tekrar emziriyorum iki üç yudum alıp tekrar ağlayıp bağırıyor neden böyle oldu kiii. Şuan uyutmaya çalışıyorum bunun yüzünden bir uyuyup bir uyanıyor napabilirim
Yusuf53 Megaa kimyon ve rezene çayı tüketin. Bebeğe de gaz damlası kullanın . Yediğiniz ictiginize dikkat edin bebeği ve kendinizi üşütmeyin. Yine bitiyormu bitmiyor ama rahatlatr yine de
Mehmetmirza Megaa nurse harveys colex ve metsil bir arada kullanıyorum baya faydasını gördüm tavsiye ederim
umayy34 Megaa aynı durumdayız bir de aksam hep aynı saatlerde yapiyor sakinlestirene kadar mahvoluyorum🥺
Megaa Yusuf53 Her zamanki gibi besleniyorum ama bir kaç gündür böyle öylee ağlıyor kiii teşekkür ederim söylediklerinizi denerim 😇
umayy34 Megaa ustten biraz cikardim bende zoraki. Allah yardimcimiz olsun bir saat ugrastim susturup uyutmaya darisi basiniza 🥺
Dilanyaren bebişler atak haftasında olabilir kızlar.Biz 12. Haftada yaşadık meme reddi oluyordu ağlama krizleri eşliğinde ama bir süre sonra geçiyor.