bal_kizin_annesii İyi akşamlar şimdi kızımın burnunu serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çektik az bişe kan geldi bu durumu yaşayan var mı
Saafie bal_kizin_annesii Aspiratöru bu yüzden çok önermiyorlar , serum fizyolojik yapin yeterli diyor Doktorlar
Portakal bal_kizin_annesii evet oldu doktoru aradım tekrarlarsa gelin demişti. Aspiratörle çekmeyi bıraktım sadece serum fizyolojik sıktım bir daha olmadı çok şükür
Sedonay Aspiretörü kontrollü çekmek gerekiyor burun etini çekerseniz tahriş edersiniz hava çektiğinizden emin olmanız lazım
pattisanne bal_kizin_annesii benim de kızımda olmuştu hemde sadece serum fizyolojik sıktım bir avuç kadar kanadı sonra durdu çok şükür
Hibou Benim kızımda da olmuştu küçükken 3 5 aylık falandı sonrasında o korkuyla aspiratör vs hep çöpe haliyle 🙄
Kafam bal_kizin_annesii aspiratör bendr kullanıyordum doktorum önermiyor sinüslere zarar veriyormuş cok zorda kalmadıkça kullanma dedi
Bebem07 bal_kizin_annesii ben serum fizyolojik sıktığım zaman da kan gelmişti ama üst üste bayağı sıktım mecbur çektim gripti nefes alamıyordu