Yanı bilemiyorum bende ama bazı bebekler bu şekilde oluyor geçer diye umut ediyorum bende bebeğim 7 aylık.Ek gida döneminde biraz daha geçti ama hala mama içtikten sonra kusma oluyor.Bebelac kullanıyorsanız doğal keçiboynuzu içeren bebelac tchiner var onu kullanın mamanın içine koyuyorsunuz toz şeklinde.Kusmayı engelliyor.Bizde kilo alamama sorunu bile yapıyordu reflu malesef çok şükür toparladık bu şekilde