Merhaba güzel anneler aptamile geçiş yaptık şimdilik iciyor bebeğim seviniyorum cunku hiç bir Mamayı sevdiremedim 😣 kullanan varsa eğer kilo alımınız nasıldı ? Kac cc ölcek vermem gerekir bebeğim 4 aylık. Sizin Bebeğiniz kaç aylık ve kaç cc iciyor ? Birde kabızlık yaptı mı ?