7 buçuktan beri uyutmaya çalışıyorum,9.ayın başındayız. Normalde uyku saatidir hatta şu an epey geçti. Keyfi de yerinde ama beşikte yüz üstü dönüp hemen kalkmaya falan çalışıyor. Napsam bilemedim kaldırıp içeri götürsem iyice açılacak uykusu. Fenalık geldi