Ozlemdursun16 Kızlar bebeğim 5 aylık ve son 3 4 gündür mamam yedikten 2 saat sonra ağzından bi bakıyorm mama akıyo çok fazla değil ama neden oluyo anlamadm başına gelen var mı?
Ladyofdark Benim oğlum da 5 aylık mamadan sonra kusuyordu bugün doktorumuzla konuştum bebelac ar önerdi kusan bebekler için anti reflu mama.
Ozlemdursun16 Ladyofdark 5 aylıkken mi başladı sizin de bizim yeni başladı ya :( birde yedikten hemen sonra değil 2 saat falan geçiyo ondan sonra
Ladyofdark Ozlemdursun16 Sıvı mı yoksa çökelek kıvamında mı? 2 saat uzun bi süre ama oğlum gazını çıkarırken ya da 5-10 dakika sonra kusuyor.
Ozlemdursun16 Ladyofdark evet işte uzun bir süre o yüzden şaşırıyorm ben de yok normal sıvı şekilde çıkıyo
hellomom Benim kızım 4,5 aylık onda da emdikten hemen sonra, 1 saat sonra, 2 saat sonra kusmalar var:( reflusu var. Doğduğundan beri böyle ama. 5. Ayda olması reflü değil gibi. Mama belki rahatsız ediyordur yavruyu.
Ozlemdursun16 hellomom ben de ya mamadan diye düşünüyorm ya da alerjisi arttı diye doltorumzda konferans için şehir dışındaymış haftaya götürücm inşallah :(
Ladyofdark Ozlemdursun16 Hipp mama kullanmıştım o sürelerde daha çok kusuyordu, aptamil advance kullanmaya başladım azaldı ama bitmedi. Belki sizin reflunuz yoksa mama değişikliği ile çözülebilir 🙏🏻