İyi akşamlar herkese, oğlum 17 aylık, ön iki dişi hafif sarardı gibi, birde dişlerinin, diş etlerine yakın olan yerlerinde siyah lekelenme var, kan ilacındanmıdır, başına gelen var mı, çok kötü duruyor, moralim çok bozuldu görünce 😔 bi çözümü var mı? Diş fırçalamayı beceremiyor daha, banada fırçalattırmıyor, var mı kullanacağım birşey, yada yapabileceğim birşey 🥺