Bugün daha kolaydı her şey. Yavaş yavaş alışıyoruz sanırım. Duşumuzu alıp uyku rutinlerimizi yaptıktan sonra saat 20.10′da hiç ağlamadan yatağına yatırdım. Kendi kendine konuşup, döndü, oynadı. Hiç müdahale etmeden oturdum yanında. Mızmızlanmaya başladığında pış pış yaptım uykuya dalmaya başladığında Elimi çekiyorum, pışpışlanarak değil kendi kendine uykuya dalmalı çünkü. Saat 20.30′da uydu bende odadan çıktım🥰