Bebeğim 2 aylık şuana kadar sütüm gayet güzel yetiyordu ama bugün sütüm yok gibi göğüslerim yumusacik bebeğim doymuyor ağlıyor . Mama kullanmıyorum bu arada evde de yok o yüzden . Sabh vardı ama şuan yok gibi azıcık sağıp veriyim dedim çok az geldi o kadar ne ypicam acil yardimm