Asilinannesiiiii Benim oğlum 2.5 ayda 3 cm uzamış. 15 ay 5 günlük 77 cm. Komşum boyu çok kısa dedi moralim bozuldu. Aslında ortalamada olduğunu düşünüyorum ama yine de canım sıkıldı
Aliasya Asilinannesiiiii bence iyi ama genetikte olabilir yani anne baba cok uzun değılse bebekte öyle olur yani ama bence kısa değıl
Deletedmom0099 Asilinannesiiiii benim kızımda 18 aylık 77 cm 9,7 kilo doktor eğer gerekli besinleri alıyosa iştahı iyiyse sorun yok dedi, boyu 2 ay geriden geliyo demisti demek ki 15 ay için ortalama ama erkek bebek aynı mı bilmiyorum
Berenkooommmm Asilinannesiiiii 15 aylık 82 cm genetik olduğunu düşünüyorum eşimde bende uzun boyluyuz