Merhaba normal doğum yapalı 5 ay oldu hamileyken ve doğumdan sonra inanılmaz gaz çıkarıyorum ama her yerde engel olamıyorum kendime yediğimden vs olduğunu sanmıyorm önceden de aynı besleniyordum yatağa girince özellikle sesli bi şekilde gaz çıkarıyorum be uzun oluyor eşimden nasıl kaçacagımı bilmiyorum 🙈sizce neden olabilir benim gibi olan var mı