sunbaby Kızlar bebeğime ilk ayakkabısını almak istiyorum erken belki şuan ama çok hoşuma gidiyorlar bilen yazabilir mi ilk ayakkabısı için kaç numara alınmalı
Deletedmom0099 sunbaby valla hiç riske atmayın normalde 19 nodur mesela ama benim kızım 21den başladı 🤷🏼♀️
Prensescilek sunbaby 20 oluyordu benim kizima daha doğrusu vicco ve adidas almıştım ikisi de 20 numaraydı .Kızım 13 aylıkken yürümeye başladı o zaman oluyordu ayağına
Giraysmom20 sunbaby Bebeğinizin ayağını ölçün ve denk geldiği numaraya bakın ona göre alın, maksimum 1 cm büyük alabilirsiniz