Alpsri yeni gidiyorum 1 buçuk ay falan önce yazıldım kursa kayıt yaptım 1 hafta falan sonrası dersler başladı 5 gün gitmemiz gerekti çocuk olduğu için 1 gün anca gidebildim tabi 3 gafta önce falan da yazılı sınav olduk 86 aldım tabi kursa gitmediğimde kendim çalıştım YouTube’dan geçen hafta full direksiyon derslerine gittim bu hafta da bugün de dahil cumartesiye kadar derslerim var pazar sabah da direksiyon sınavım var inşallah