Benim bebeğim de öyleydi burnunu sıkmaktan yorulmstm artık on beş dakika emiyo uyuyrdu uyurken tehlikeli bişey ama şırınga ile besledm ağzına bir damla verip çenesini oynata oynatarak yutkunmasini sağlıyordum elimi verip emzik gibi emmesini sağlayıp bı şekilde doyurmaya calistm 20 ml sütü bir saatte zar zor verdm hep…