Kızlar merhaba 42 kilo ile hamile kaldım normalde zayıf kiloya çok dikkat eden biriyim 55 kilo ile doğuma gittim ama erken doğum yapmak zorunda kaldım bebeğim bi süre küvezde kaldı sonra emzirmek için sürekli yiyorum ve hiç kilo veremedim göbeğim olduğu gibi duruyor basenlerimden bi insan daha çıkar acayip yandan genişledim ödemlerim bitmedi 2 ay 16 gün oldu ne yapmam lazım emzirirken diyet ve ödem söktürücü ne yaptınız hiçbir kıyafetim olmuyo kilo veririm diye büyük neden de almak istemiyorum sürekli aynı şeyleri giymekten utanıyorum artık