Alvindmrkl ilkbahar ben nişastayı açarken yarım bardak daha süt koydum (1 lt süt ile yaptım ) tarifte de 6 çıkıyordu ama 😊 eşim geçen köyüm diye lokanta var ordan almıştık beğenmedik 14₺ eşim ona on basar dedi 😊😊😊
Ssssraa Yarından sonra da ben yapacağım🐥 ama ben nişasta vs kullanmıyorum o şekilde daha güzel oluyor öz sütlaç 🌸🌸
Alvindmrkl Ssssraa doğrudur ben kullanmadım bi Kere de tutmadı böyle güzel oluyor 1 bardak şeker koyuyorum bi lt süte de çok şeker sevmiyorum