İyi günler benim merak ettiğim bi şey var benim kaç gündür aetık tüm enerjim tükendi öğlen artık bazen bebişi oyun halısına koyuyorum ben kenarda uyuyorum o ağlayana kadar o kadar kötüyüm şu sıralar eşim sabah 8de gidiyor gece 12de falan geliyor tek başıma bakıyorum yardımcı ya da destek olacak bir kişi bile yok acaba biraz daha enerjik olmak için gıda takviyesi şeklinde falan pharmaton gibi ilaçlar oluyor yA onlardan kullanan var mı bir de bebiş için sıkıntısı olmayan bi şey olması lazım emziriyorum çünkü