BurcuGorkem Oğlum 2 aylık bugun yumurtasında doktorun eline bişey geldi, ultrason cektirdik fıtık çıktı. Ama cerrah takip et şişme olcakmı ona gore mudahele ederiz belki kendi gecer dedi, yaşayan var mı? Başka doktorada gostersem mi