Oğlum 15 aylik ama konusmasi cok az baba dede araba gorunce dut dut attı diyo sadece bunlar ama kendi kendine birseyler söylüyor surekli ama anlamsız kelimeler demin kuzu resmi gosteriyorum mee diyo köpek gorunce hav hav diyo ama bunun dışında yok kesinlikle anne demiyor veya başka kelimeleri soyletemiyorum ve inat bence kendi isterse söylüyor anca konusmayi nasil ogretebilirim bir taktigi değişik bir yolu yöntemi varmi acaba şimdiden çok teşekkür ederim