Psikologanneeee Bebeğim 3 aylık 14 aralıkta MENB aşısı oldu o günden beri aşı olduğu yerin içi o kadar sertki top gibi ve etrafa da yayılmış o sertlik alkolle dağıtmaya çalışıyorum falat azalmıyor hiç ağrıyorda muhtemelen başına gelen var mı yardım edin nolur