gamzeliogulannesi canım ben kıyafetlerimi askisiyla valie koyuyordum çıkarınca hemen takmak için, geri kalan kıyafetlerimi düzenleyip katlayıp üst üste koyup bagliyordum , bagladigim ipi kesip hemen dolabına yerlestiriyordum ,yatak odasında kıyafetlerimi bu sayede 10 - 15 dkkada yerleştiriyorum,
*salondaki eşyalarımı strescleyip kolilere koyup üzerine kırılır salon eşya yazıyorum
*Mutfaktaki eşyalarımı üst üste koyup tabaklarını strecleriyip bagliyordum direk yerleştiriyorum kolilere açması çok pratik oluyordu,
Kolilere eşyaların adını ve hangi odaya koyulacagini yazıyordum ve kaybolma ihtimaline karşı siraliyordum. Yıllarca tahin görmüş ve gören biri olarak kendime bu pratikleri buldum inan yerlestirmesi böyle çok kolay oluyor.