aloeverrra Sosyal medyada şu Türk aşısı altına yazılan yorumları okuyorum. Hala korona yok diyenler var… ya bu nasıl olur biri bana açıklasın insanlar nasıl böyle diyebilir…….
SeninAnnenBirMelektiYavrm aloeverrra Bende inanmıyorum. Ha önlemimi alıyorum aşımı yaptırdım ama virüse inanmıyorum
Gizoooo aloeverrra başlarına gelsinde görücem hepsini😅 maalesef böyle bir kesim var benim ailemin içindede var korona inanmayan mı dersin aşının size ne yapacağı belli değil yaptırmayın diyen mi dersin hepsi var Allah akıl fikir versin inşallah canlarından da olmazlar
Karakiz1 aloeverrra Bende inanmiyorum koronaya ama bu herkesin kendi fikri özgürlüğü ama asımı oldum o ayri
irva aloeverrra Bakış açısı bu.İnanıp inanmamak insanın kendisine kalmış.Bunu sorgulamakta bence bize düşmez.Düşünce fikir özgürlüğü var sonuçta.
SeninAnnenBirMelektiYavrm ftsdmrhn insanlara saygımdan dolayı. Yoksa gripten farkı yok benim için. Koronadan önce gripten ölenlerde bu kadardi. sadece biz bilmiyorduk haberi yapılmıyordu
Wolverine aloeverrra yani bir hastalığa virüse insan niye inanmaz ki 🤷🏻♀️ Hiç bişey olmasa bile bişey olmuş gibi der yine inanır
Nik_mik_yok aloeverrra bende inanmıyorum değil de güvenmiyorum .aşının koruyucu olduğuna ,maskenin koruyuculuğunu, ilaçların iyi geldiğine ,testlerin guvenilir olduğuna hiç birine güvenmiyorum
Splash-Splash-Love aloeverrra Abim ve kardeşim inanmıyolardı. Korona oldular ve çok ağır geçirdiler şimdi inanıyorlar 😒
Ates_mami aloeverrra ben inanıyorum. Yaşadım. Ve çok belli. Böyle bir virüs var. Ama doğal değil yapay bir hastalık olduğu çok çok belli. Benim görüşüm
GamzeGoktas Bu coronaya inanmayanlar, influenzaya ( domuz gribi) inanmıyor demekki geçirdikleri zaman inanırlar merak etmeyin çok ağır çünkü