Kızlar bi ay oldu dogum yapalı. Başta korkudan surekli kayısı kompostosu yedim. Tuvalete rahat cıkmak için. Dikişlerim iyileşince bıraktım yemeyi. İki üç gündür tuvalete gitmek işkence gibi oldu. Hayır çok zorlanmıyorum da ama cıktıktan sonra bi yanma bi acı başlıyor. Saatlerce kıvrandırıyor. Sizce duzelir mi. Hep boyle mi kalıcak 😔😔 ve ayrıca hala tum o bolge agrıyor. Sancıyor 😿 geçmeyecek mibunlar. Normal mi değil mi. Çok yıprandım. Yoruldum. Ve tek başımayım. Kimse de yok. Sabahtan beri doğru duzgun bişi bile yiyemedim bebeğim surekli beni istiyor onu bırakıp mutfaga bile gidemiyorum 😔😔 geçecek mi bu agrılar.