serebro Oğlum 20 aylık. Sabah burun akintisiyla uyandı. Hapşırmalar tıksırmalar derken akşam üstü halsizlesti gozude yaşarıyor. İştahı da kesildi. Meyve yoğurt çorba zor yedi öğlenden beri. Ihlamur yaptım 2 yudum icmedi. Ne önerirsiniz???
gkcf serebro benim kızımda o şekilde başladı burun akıntısı için sürekli serum fizyolojik ile temizliyorum ekstra birşey yapmadım biraz daha iyi ama öksürük ve balgamda var burun akıntısı devam ediyor iki gündür ayağının altına vicks sürüyorum ama şimdilik olumlu bir katkısı yok yarın doktora gideceğiz
curly_mom serebro zencefil bal limon 👍🏼 bir tatlı kaşığı içir canım toparlar inşallah, Bi de tavuk suyu çorba, tarhana çorbası yapabilrsin. geçmiş olsun 🙏🏼
serebro curly_mom ıhlamura koydum bal limon ne varsa ama 2 yudum içmedi ya. Az önce güç bela biraz tarhana içti. Oyun oynamaya çalışıyor ama resmen gücü yok oturduğu yerde icim acıdı valla
Kubraeylull serebro canım Benimde kızımda aynı burun akıntısı halsizlik ve hapşırma var sterimar kullanıyorum inşallah etkisinin görürüm daha iştah kesilmedi zencefil limon ve vicks sür ama ya sırtına ya ayak altına tek vir yere sür Allah şifa versin inşallah 😌
Tubina serebro burnuna serum fizyolojik sıkıp temizleyebilirsin. Şikayetleri geçmezse muttlaka doktora götür ilaçsızda geçmeyebilir. Salgın var şu sıralar. Geçmiş olsun
Giz3w serebro viks cok zararli bebeklere bebek icin dahi olsa.Cold mix yataginin kenarina bir damla yatmadan yarim saat once damlatiyorum.Burnunu once fizyolojikle aciyorum cok tikaliysa nasorinse diye c vitamini iceren bi sprey yazdi dr muz onla aciyorum.Balgamli oksurugu icinde tamamen bitkisel prospan surup kullaniyorum 2 gunde geciyor.
serebro Giz3w şurup var da belki bilmedigim bitkisel doğal birseyler öğrenirim dedim bu akşamlık dahada agırlaşırsa dr giderim
Kubraeylull serebro Canım benim özelde ki çocuk doktorum az şekilde ya ayaklarının altına yada sırtına gögsune sür demişti sen bilirsin