Kızlar bu kaçıncı postum bilmiyorum. Bebeğim 2 aylık nerdeyse 1 aydır resmen kavgayla emiyor ayakta hoplatarak, pilates topu, yürüyerek her şeyi denedim gece 4te bile uykudan uyansa emmiyor illaki 10 kez ağlayıp bırakacak bu şekilde kiloda almıyor pek. Dün aşı olduk bugün iyice bıraktı emmeyi yaklaştırınca sanki iğne batırmışlar gibi ağlıyor artık tükendim. Mama verince alıyor ama aç kalmasına da gönlüm razı olmuyor bana bi akıl verin nolur