plakayerli Molfix aldığımdan beri bu kristallerden birer ikişer görüyordum bugün adeta tuz döküşmüş gibiydi bezi açınca şok oldum. Bu çişten değildir di mi inşallah? Bez mi dökülüyor acaba? Bilen var mı https://resimyukle.io/r/YYw5ARnGGu
Esess plakayerli kesinlikle bezden olduğunu düşünüyorum çünkü bizde de aynısı oluyor. Molfix mavi pakettekinde oldu molfix pure softta oldu prima aktifi taktığımda hiç yoktu.
Deletedmom0099 plakayerli evet bezdendir ama 18 aydır molfix kullanıyorum hiç böyle bişey yaşamadım yarın molfixi arayın elinizdeki paketi isteyip yenisini gönderiyorlar
plakayerli Deletedmom0099 a a ciddi mi ben toplu almıştım iki büyük paket. İkisinde de oldu bu kristaller. Acaba bebekten bebeğe mi fark ediyor yani çişten çişe 😬
Deletedmom0099 plakayerli yani üretim hatası da olabilir benimde cırtlarında sıkıntı vardı geri gönderdim şuan bi sıkıntı yaşamıyorum mesela
daisymomm plakayerli endişelenme, bezden kaynaklı. Hiç kullanmadığın bezin orta kısmına dokun ortada hissedersin.