Gazı olabilir. Benim bebeğimde prematüre 4 aylık, düzeltilmiş 2. gaz sancısı vurduğunda memeyi tutması imkansız hale geliyor bırakıp uyutuyorum ya da başka bir şey. Kendisi uyuyunca sakinleşip tekrar uyanıp alıyor. Zorlamayın bence acıkınca durağı yine sizsiniz…