İlk günden beri çok kusan ve tamamen mamayla beslenen bir bebeğim var artık kıyafet değiştirmekten de aç olduğunu düşünmekten de bıkmıştım bütün mama markalarını denedik aptamil ar den çok memnun kaldık, yoğun kıvamlı olduğu için kabızlık yapanlar olmuş bizde yapmadı ama bebeğim 3 bucuk aylık oldugu için artık aptamil 1 ile karıştırıyorum kakasında gözle görülür bir yumuşama var ya da gün aşırı mamaya 5 6 damla zeytinyağı karıştırılabilir sorun çözülüyor kesinlikle tavsiye ederim kusmalar bitti ve ayda 1 kilo alıyor.