Dolores Herkese selam. Kış memleketinde yaşıyoruz. Bebeğim 21 günlük ve uyuduğu oda ısısı 24 derece. Sizler uyurken ne giydiriyorsunuz, kaç kat ve üstüne ne örtüyorsunuz fikir verebilir misiniz?
Mom4565 Dolores bende kış ülkesinde yaşıyorum😊 24 -25 derece evin içi Sadece kısa kol zıbın ince tek alt giydiririm çok nadir genelden çıplak olur bacakları 😊 uyurken ince baddaniye orterim tek
Huzurumm Dolores 24 ise bence zibin ve uzerine uzun kollu bir badi pijama giydir acayip kalin bse olmasin ama incecil de olmasin uzerine yorganini ort muhtemelen 2 saate bir uyaniyosunuzdur kontrol et terliyosa uzerindeki ortuyu inceltin
Almi21 Dolores altına 2 çift giydiryrm bir ince kalın üst kısa zıbın üstüne uzun kollu ince penye kalın olmayan bir battaniye örtyrm fırından yeni çıkmış poğaça gibi oluyor tek gydrnce soğuk ☺️
-Gizem- Dolores kalın olunca da bunalıyo zıbın üstüne alt üst pijama giydirip polar battaniye örtüyorum kalkınca altını çift kat yapıyorum bide yelek ve patik giydiriyorum
Dolores Huzurumm bütün kıyafetleri pamuklu ince olduğu için acaba üşüyor mu diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Çok teşekkürler
Dolores -Gizem- şu anda bende bu şekilde yapıyorum ama battaniye değil ince bir yorgan örtüyorum ben de
Huzurumm Dolores doktorlar ilk 1 hafta mi ne yanls olmasin siz ne giyiyosaniz 1 tık fazlasini giydirin diolar
Milena11 Dolores 22 derecede oda altına zıbın üstüne tek takım giydiririm gündüz müslin örterim gece uyku tulumu 1.5 tog