Usraaa Kızlar merhabalar öncelikle hayırlı akşamlar Size sorum sezeryan doğum sonrası 4 5 ay sonra hamile kalan var mı? Şimdiden teşekkürler 🙏
fatmablnakgn Oğlum 5 buçuk aylıkken hamile kalmışım. tabi öğrendiğimde karnımdaki 2 aylık olmuştu. Şuan biri 2 yaşına giricek diğeri 7 buçuk aylık ikiside sezaryen 🤭
Usraaa fatmablnakgn sorun yaşadınız mi dikislerde falan benim tek korkum dikişler birde ilk hamileliğimde tansiyondan erken dunyaya geldi bebegim tek korkum o
fatmablnakgn Usraaa ilkine göre bi tık daha fazla ağrılarım oldu ama dikişlerde hiç problem yaşamadım hatta ikinci dikişlerim çok daha iyi yapıldı. Doktorumu değiştirmiştim ilk dikişim et parçası gibiydi ama ikincisinde sadece çizik var krem mutlaka kullanın doğumdan sonra
aysima06 Usraaa hayır bende sezeryan doğum yaptım 8,5 aylık kızım var şu an 2. Ne zaman olur nasıl olur bilmiyorum 2. De sezeryan olmak zorunda mı ne kadar süre sonra 2. Sezeryan sağlıklı olur kafamda deli sorular doğrusu 😐