Melikebltc eğitim için şuan erken, 6.ayda başlayın diyor uzmanlar. Bende 6.ayda başlamıştım. Anneliğini sorgulama en zor dönemler 0-6 ay arası. Her anne bu dönemlerden geçiyor ve gerçekten zor. Benimde tek başıma çaresiz hissedip çok ağladığım olmuştu. Uyutacağım diye sürekli sallama bebeğinide, uyumuyormen sürekli ağlayıp mızmızlık etmiyorsa uyku aralarını uzun tutabilirsn. Bide gazı vs. olabilir