Merhaba anneler benim bebeğimin gaz sorunu vardı ama 2 haftadır daha çoğaldı sanki sürekli ossuruyor ben masajla çıkarıyorum öyle böyle değil arka arkaya sonra kendi dönerken yapıyor sizde böyle bir sorunla karşılaştınız mı gaz yapan şeylerde yemiyorum ama anlamadım azalması gerekirken daha çok çoğaldı sanki doktora gitmem gerekir mi öyle böyle değil yani