Edanc esleminannesi2 bildiğim kadarıyla hayır. Geçtiğimiz yaz arkadaşıma eş durumu tayini için ücretsiz iznini bitirip sonra dilekçe vermesi gerektiğini söylediler
Dmt-01 esleminannesi2 ücretsiz izindeyken bütün haklarınız askıda oluyor oyüzden yapamazsınız diye biliyorum yine de personel işleriyle görüşebilirsiniz