Emine52 merhaba, ben memnundum. Nasıl bir beklentiniz olduğunu söylerseniz yardımcı olmaya çalışırım. Bana hediye geldiği için pek bilmiyorum diğer markalarla farkının ne olduğunu. Süzgeci çelik bir ürün, plastik olmadığı için çaya plastik tadı geçmiyor haliyle, benim için önemli olan tek detay bu 😁