Merhaba emziriyorum kan sonucuma göre sağlık Ocağı doktoru tiroit fazla demiş 14 Müş değerim…kullandığı ilaç varsa başlasın demiş…euthyrox kullanmıştım evlenmeden önce …hamileyken filan da kullanmadım ama kadın doğumcu baktı hep sıkıntı yoktu…emzirirken kullanılabilir mi acaba bu tiroit ilacı?kullanan var mı