Liliyy Kızlar bende aldm daha gelmedi acaba memnunmusunz 1 aylık bebeğim var onun için uygun olurmu ne zaman kullanıyosunuz
Bstcsrc18 Liliyy oglum 11 aylik olcak hala kullaniyoruz cok buyuk kolaylik ama bi yere gidince berbat bisey uyku vakti eve gelmeliyim cunku hamaga Alismis
biruykusuzanne Liliyy bende svava zıpzıp Hamak kullanıyorum çok memnunum başka yerde uyumuyor kemeride var bağlıyorum öyle bir zıplatıyorum ki bazen tavana değiyor dübelle asılıyor sağlam taş gibi. Kuzenimin kızı 6 yaşında hemde kilolu bir çocuk akşama kadar tepesinde zıplıyor valla
_mormenekse Liliyy Merhaba bizde o civarlarda almıştık derin hamak bizimkide ama biz içini doldurduk öyle kullandik kamburluk oluşturabiliyormus ona dikkat edebilirsiniz. Gayet iyi oluyor bir ara kizim sadece orada uyuyordu ayi arttıkça degistire değiştire uyuttuk simdi arada yine uyutuyoruz isim vs varken gun icinde icine koyuyorum kendi kendini sallattirmaya çalışıyor 5 dk da olsa zaman kazandırıyor iyi ki almisiz yani 😊
Asilbebis Liliyy 2 ay falan güzel yattı içinde ama artık pek sevmiyo ben memnundum ama oğlum rahat edemedi galiba beşiğini daha çok seviyo
Elisaninannesi35 İlk dogdugu günden beri hamak beşikte yatırıyorum ama içine reflü yatagini koyarak yatırdım şuan 29 günlüğüz çok şükür bı sıkıntı yaşamadık , biraz daha büyüyünce reflü yatağı kaldırip içine gorumcemij yaptığı ince bir yatağı var onu yerleştiricem
Elisaninannesi35 Elisaninannesi35 lakin ben hamak beşiği hiç sallamiyorum , sallanarak uyumaya alışmasın diye…