Efna yani soyledikleriniz hep gaz belirtisi canım, yani bizde gaz damlası kullanıyorduk ayrıca bacaklarını geriye doğru karnına bastıracak şekilde katliyorduk ya da karnını omzumuza denk getirip sırtını sivazlayip o şekilde gazını cikartiyirduk baya rahatliyirdu bı de her süt emmdikten veya mama yedikten sonra tekrarlayın ki hepsi birden birikip iyice sikistirmasin, ayrica gaz damlasindan memnun değilseniz değiştirin isterseniz ondan da olabilir bir de yediklerinjze dikkat edin gaz yapacak şeyler yemeyin, çok yazdım galiba 😁