Merhaba arkadaşlar benim 2 aylık bebeğim var ve emziriyorum kıl kurdu gördüm bugün sağlık merkezine gittim bana duphalac şurup verdi emzirdiğim icin kana karismiyormus bağırsak hareketleri oluşsun diye bebegime gecer mi kurt gecer mi enfekte olur mu diye çok korkuyorum başından geçen var mı acaba nolur yardım edin