Ipekada34 Hangi marka kullanıyorsunuz , memnunmusunuz? Tavsiye edebileceğiniz bi model ve marka varmi sevgili anneler🙏🏻🌸
Ayca77 Ipekada34 Motorola telsiz kullanıyorum memnunum ama kamerası yok olsaymış daha iyi olurmuş 🤷🏼♀️
Deletedmom0099 Ipekada34 xioami 360 kullanıyorum memnunum görüntü kalitesi cok iyi ama ayrı ekranı yok benim evde eski telefonum vardı ekran olarak onu kullanıyorum
Minnossareannesi Ipekada34 BİM’e gelmişti kimi baby onu aldık. Fakat bunların üstüne bir haber gördüm Wi-Fi ile bağlanan bebek telsizlerini hackleyebiliyorlarmış ve kaç haber video var bununla ilgili adam çocukla konuşuyor vs bunları okuduktan sonra korktum ve çalıştırmıyorum hiç Wi-Fi ile bağlandığı iÇin. Wi-Fi siz alın derim
Ipekada34 Deletedmom27337 geceleri nasil yapiyosunuz bebek ağladığında sesi telefona mi geliyo ses gelmesi için telefonda kamera sistemi gece boyu açık olmasımi Lazım şimdi bende sipariş verdim de beni bilgilendirirmisiniz🌸
Deletedmom27337 Ipekada34 hareket bildirimini açarsan hareket ettiğinde mesaj geliyor devamlı. Ben gece kullanmıyorum kamerayı aynı odadayız diye. Ama gündüz mutfaktaysam devamlı telefondan veya tabletten uygulama açık duruyor.
Deletedmom27337 Ipekada34 bebeğin sesi geliyor baskonuş özelliği var bende basarak bebeğime sesleniyorum
Deletedmom27337 Ipekada34 ekranı tam ekran yapabilirsin. fotograf ve video kaydı yapabilirsin. Bazen kzıım güzel ve değişik pozda uyuyosa ben çekiyorum 🙈 sessize alabilirsin. Sadece görüntüye bakmak için. 360 derece dönüyor. Sd kart takarsanda kayıt yapıyor