Oykunuannes1220 İnşallah Rabbim hayırlısı neyse onu versin hakkımda ne iyi ise çünkü Cook masumane yaklaşıyorum insanlık görevi bir nebze evlatlık daha sonra diyorum 🌸🤲♥️
Yaaaa çok üzüldüm sizin için annenizin kanı bozukmus çünkü bir insan bunu yapamaz sağlıklı bir insan kaçıp gelip tekrar kaçamaz çünkü evlat var ortada rabbim iyilerle karşılaştırsın inşallah herkesi Çok haklısın benim ne ile karşılaşcam hiç belli değil yinede güzel düşünmeye çalışıyorum bir dinliyim Kesinlikle evlat başka canından kanından 🍁❤️