Oglumunannesiyim merhaba, vücut ısısnı nasıl ve nereden ölçüyorsunuz? Başından ölçüyorsanız, ağlayınca zorlandığı için belki artıyor olabilir. Ama koltuk altından ölçüldüğünde de öyleyse bir doktora danışmakta fayda var. Ağlarken hiç vücut sıcaklığına dikkat etmedim sanırım. Bilemedim o yüzden.