Kızlar şuan 4 aylık bir bebeğim var kendi ailemden uzak oturuyorum onlar istanbulda ben çerkezköyde oturuyorum çok borclarimiz var eşim 1 yaşında olunca işe girmemi istiyo kayinvalidemede güvenemiyorum bakamaz ve çok vur eli var gorumcemin çocuğuna vurmuslugunu bi kaç kez gördüm eşim kres3 veririz 1 yaşında yada anneme veririz diyo evde yapabilicegim bi iş olsa kızım uyuyunca yaparım ne yapicam bilmiyorum istanbula taşınsam ev kiraları çok bi fikir verir misiniz benim bildiğim kadar kreşler 1 yaşında almiyo akıl verir misiniz