Kiraz1_ Merhabalar bebeğim 2 aylık benden grip geçti doktora götürdüm soğuk algınlığı öksürük şurubu burun damlası verdi bugün 3.günümüz hala devam ediyor önerileriniz var mıdır öksürdüğünde içim acıyor
gokceasel Kiraz1_ Şurup için çok erken değil mi ? Öksürüğünü daha çok tetikler. Benim kızım 2 hafta öncesi kuru öksürükle başladı aynı gün hastaneye 3 defa gittik o kadar çok ilerledi birgün içinde bronşite döndü ve 5 gün yoğun bakım da kaldı lütfen ihmal etmeyin çok dikkatli olun.🌸
Birpasaannesi23 2 aylık bebege öksürük şurubu vermezler ki. Bizim doktorrumz 1 yaş dan önce önermyrz dedi
_Evlatcennetkokusu_ Bizede şurup verdi 2 aylıkken peditus verdi ve serum fizyolojik ile burnunu ac sürekli dedi 1 hafta da gecti
_Evlatcennetkokusu_ Bir de evde sürekli buhar makinası çalıştı serum fizyolojik koydum buhar makinasina
Kiraz1_ Buhar makinası sürekli çalışıyor şurubu 1 çay kaşığı veriyordum vermesem mi ki vermezsemde daha mı kötü olur hastalığı diye korkuyorum bronşite çevirir diye