10 ay 10 günlük kızım geçen hafta rota virüsü geçirmis doktorlarin anlamaması ile 1 gün içinde aşırı kusma ishal ile dehiritasyona girdi ve akutt böbrek yetmezliği ile koma halinde yogunbakimlik oldu. 1 hafta ygnbakim 1 hafta serviste kaldık 😔 şuan Allah’a şükür iyi ama bol.su içmesi lazım ama 4 aydır veremiyorum mamajo alıştırma bardağı biberon şırınga herryol denedim.bebek suyu aldım elma suları sıkıp koydum yok yok yok😔 çay kaşığı ile 25 CC iciosa yarışı üstüne akıp gidio. Başına gelen bebeği su içmeyip bunu denedim icirdim diyen varmı 🙈 bizim durum çok farklı ve içmesi lazım böbrekleri için kafayı yiyorum bende çocukta agresiflesio artık kaşıkla zorladikca…