balogul-2408 Kızlar oglumla 4 aylik olduk bugun saglik ocagindaki doktor vegaferon damlasi verdi gunde 7 damla dedi ama burda o ilac icin kullanmayin diyenlerde oldu kararsz kaldimm
Pinar_kb balogul-2408 biz 2 kere verdik yanakları kızarık oldu bıraktık. Doktor tavsiyesiyle başka bir damla kullandık
Bebegimm1 balogul-2408 Bende kullanmadim rikse atmaya gerek yok dedim cogu bebege yan etki yapiyormuş durduk yere huzursuz etmim bebegimi dedm eczaneden ocean microfer aldim tadi da guzel
rosesbabys balogul-2408 kan tahlili yapmadan başlamayın zaten doktoru der tahlil yaptırın diye. Ayrıca o marka çok kötü kan gibi. Daha iyi kan ilacları var
Deletedmom27337 balogul-2408 vegaferon genelde kabız yapıyormuş bende o yüzden kullanmadım. Ferrum aldım onun yerine sıkıntı yaşamadık
Selver003 Banada dün verdiler zaten huzursuz bebeğim iyice huzurunu kaçırmamak adına kullanmadım ocean microfer aldım acıbadem de doktor önerdi