Oykunil Diştan dikişiniz var mi ?Bende epizyatomi yapildi.Vajinamda varis var o yuzden doktorum kesi atalim yirtilma olursa kani durduramayiz demişti.2 dikiş atildi elimle hiss ediyodu kesi yeride inci cizgi gibiydi aciyodu.15 ay gecti hala daha ara sira adetken sizlar