Ozlem111 benim oğlum 5 aylık oldu doktor tavsiyesiyle 4 aylık ile başladık ek gıdaya 1 tabak versem yiyor ama şuanda diş problemi yok büyük ihtimal sizin bebeğiniz dişten yemiyor yavrum benim inşallah hemen patlarda kurtulur iştahsızlık yapar canım umarım iyi olur sizde zorlamayın eğlenceli hale getirin 6 aydan sonra ek gıdayla doyarlar eğer kilo alımı falan olmazsa doktorunla bi görüş derim