Kızlar bebeğim 2 aylık olucak 27 sinde. Geceleri 10-15 dakikaya kadar falan emiyo aktif olarak ama gündüzleri 3-4 dakika çekiyo bazen bırakıyo sonra ağlıyo neden böyle yapıyo anlamıyorum ya sütüm mü az diyorum emzirdikten sonra sağdım birinden 50 cc çıktı biberonla verdim onu içti ama memeyi 3-4 dakika emiyo bırakıyo napıcam böyle bilmiyorum ilk defa da biberon verdim alışsın da istemiyorum