Benım alt yakmıuor yerler buz gıbı. Ayaklarımız ısınmıyor.bır de gırıste oturuyrm kapı acılıyor esıyor gırıs kapısı altına kılım katlayıp serdım yoksa fena esıyor. Dıger turlu ocagım hep acık onun da faydası oluyor. Bır de cam balkon yaptırmıs ev sahıbı onun da faydası cok. Salon camım yere kadar ve kuzey cephe o da olumsuzyonde etkılı. Dogalgazın camdakı havalandırması acıksa o da cok sogutur evi